Sivut

perjantai 26. heinäkuuta 2013

Kukkuuu!


Noniin elikkäs moro kaikille lukijoille ja niille jotka käy seurailees mun blogia :) Oon taas käyny shoppailees ja mun synttäri rahatki on menny kaikki ku ostin uuden puhelimen ja oon ostanu meikkejä ja nyt kävin viel kaupoilla ! Hohhoh sinne meni 295e... viel onneks 30 e jäljellä. ps. en mee piiiitkäään aikaan shoppailee... :DDD En oo taas postaillu hetkeen aikaan ku ei oo oikeen ollu aikaa tai sitte ei oo ollu mitää kerrottavaa. Tähän postaukseen ajattelin nyt laittaa aika paljon kuvia..Toivottavasti jaksatte lukea ja katsella kuvia.




Joooh..oon täs ny yrittäny kuvata sitä kysymyspostausta mutta se on aina menny jollaki lailla pilalle..odottakaa maltillisesti:) jos en saa sitä ny tälllä viikolla kuvattua niin teen sen sitte aiva normipostauksena. Mitähän mä kertoisin..hmm.. no oon ollu kesällä oikeestaan vaa kavereilla yötä. Tavotus olis ny viä mennä johki huvipuistoon. Ehkä lintsille tai powerparkkii, ku oon jo siel särkänniemes käyny :) Mites teijän kesä on menny ? (:  heiheihei.. kannattaa kattoo katsomosta niitä young man, cash man jaksoja..! Aiva parhaita:D Mut nyt laitan kuvaa mun ostoksista...

Gollegepaita seppälä 12.95e

farkut seppälä 19.95 e(kuva väärentää)

Toppi seppälä 6.95e

pikkarit seppälä 5.95e


Paita H&m 10.00e

pusero Lindex 8.00e

toppi H&m 7.95e

Kaulakoru Kappahl 6.00 e

panta Glitter 6.90 2 kpl (toinen hopea)

Suoristusrauta Anttila alennukses 16.95e

Lämpösuoja K-Citymarket 7.95e

2kpl bandeauita Lindex (1 kpl 9.95)

Donitsi Glitter 3.90e

Hame K-citymarket 10.00e

Noniin tuossa nuo ostokset! Olipas niitä paljo. Lukuunottamatta Mary Kay:n peitevoidetta....hohhotihoijjaa.
Huomenna mulla on pesispeli...sinnekki pitäis viel jaksaa. Pesispelin jälkeen meen Sinille yöks ja Maanantaina lähen Sinin  kans sen kummitädille hoitaan vähä lemmui ja aivamuuten vaa. En kerral lupaan ettei tuu mikää tällänen ostoksien esittely postaus :DDd! anteeks.

<3lla. Veera(:


2 kommenttia: