Sivut

maanantai 15. heinäkuuta 2013

JES NE TULI!

Heippa vaan kaikille! Eli täs postaukses kerron teille mitä vaatteita mulle tuli H&M:stä. Eli tilasin ne vaatteet joskus kesäkuun puolesvälis ja oon odottanu niitä 3 viikkoo ! Ja NYT NE TULI! kaikki vaatteet oli just oikeen kokosia ja semmosii ihania niinku aattelinki. :) Mutta täs ny ois :

Pusero 5.00e

Leopardikuvioinen paita 12.95

Pusero 5.00 e 

Nahkavyö 9.95 e

Bikini yläosa 6.00e , bikini hipsterit 9.95

2 kpl rintaliivejä yhteensä 8.00 e 

Noniin siinä...!
hmm...Saa laittaa kommenttia ja liittyä lukijaks jos tykkää..
ja auttakaa.. en tiiä teenkö kysymyspostauksen videolle vai ihan normipostauksena?
oon yrittäny kuvata sen videolle, mutta en tiedä viittinkö laittaa sitä tänne sillä joitakin saattaa ärsyttää jatkuva hiustenlaitto.. :P Mutta ei mulla muuta! Hyvää loppu kesää vaan kaikille <3

Rakkaudella: Veera <3

6 kommenttia:

  1. No uikarit on kivat! Onks ne h&m:stä? Ja näkysköne siel verkko sivuilla!? Kiva blogi sull! Käy kurkkaamas munn! Www.lotanunelmia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: Juu uikkarit on H&M:stä...nämä kaikki vaatteet on! :) juu käyn kurkkaas!

      Poista
  2. kiva blogi ja oot kaunis! :) liityin lukijaks, liittysitkö mullekkin jos vaan kiinnostaa? :) ja mulla on sama paita ku sulla tossa bannerissa :D
    http://fromdaytoday-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. aa juu kiito:) käyn kurkkaas!

    VastaaPoista