Sivut

maanantai 29. heinäkuuta 2013

Hei kaikkii ! Ajattelin ny tehä tälläsen postauksen kiusaamisesta. Eli siis mua ei oo oikeestaan kiusattu muutaku vaa jokku pojat on huudellu jotain rumaa ja haukkunu läskiks ja semmosta mut en oo ottanu hirveesti itteeni...ja mulla on ollu aika paljo kavereita jokka on sit auttanu jos joku on olllu pieles. Mutta esim. koulukiusaaminen.. mä en vain voi ymmärtää, että miten ihmiset voi olla niin katkeria ja tyhmiä, että pitää kaikilla tavoin pilata toisen elämä tai päivä. Kun esim sellasii jotka on ehkä vähän pyöreitä mutta ei todellakaan lihavia haukutaan läskiks..Onko se niin iso ongelma jollekki jos joku on vähä pulleempi ku toine.
Ja se mikä on ihan järjetöntä että, jos on sit laiha nii haukutaan laudoiks..joo sille varmaa ite voiki jotain etttä ei oikeen tuu muotoja tai sitte murrosikä tulee vähäsen myöhäs. Tai sitten on pieni- tai isoluinen.. ihminen ei voi sille ite mitää vaikka ehkä haluiski..ei oikeesti ei näin ihmiset. On aina nii tosi surullista lukee lehdistä, kuinka joku ihminen on tappanu ittensä ihan vaa sen takii, että joillaki ihmisillä ei oo sen vertaa järkee, ett kui paljo ne sanat ja lauseet voi satuttaa.. Oon kyllä itekki sanonu joskus pikkukakarana pahasti mut nyt kadun sitä nii paljo että hohhoh. Ja voi..en voi käsittää että nykyään kaikkia haukutaan huoraks. MITÄ!? Hei oikeesti...se sana ei oo mikää leikin asia, että ei voi tosta noin vain vaikka tolle ny huutaa. Kiusaamises ei oo kellekkään mitään hyötyä..! ei kiusaajalle ja ei varsinkaan kiusatulle. Se on tosi säälittävää ja ala-arvoosta. Vielä nolompaa on se,että täällä netissä tullaan haukkumaan ja kirjotellaan ihmisille että "tapa ittes!"...Haluutteko te oikeesti, että se tyyppi tappaa ittensä? Aatelkaa te ette tiä siitä ihmisestä mitään ja te meette sanomaa sille noin. Kaikki on täs maailmas ihan yhtä tärkeitä!


Ei mulla nyt oo oikeen muuta sanottavaa...oon ehkä vähä huono kirjottamaa muttei se varmaa haittaa.
Ja kaikille kiusatuille...pysykää vahvoina !!

by.veera

14 kommenttia:

  1. mm toi on niiiiin totta...ja lisääks se et sanotaan niin sanotusti läpällä vaik et sä oot ruma niin ..

    VastaaPoista
  2. Oon nii samaa mieltä ! Ja ku itekki oon saanu kuulla et oon lauta ja kaikkee tämmöst tosi kypsää ni ei siin oo oikeesti mitää järkee... Mut sulla on tosi kiva blogi liityn ehdottomasti lukijaks :)

    http://onceuponatime-emmis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Asiallista!! ihan mahtava teksti!
    http://pinjantattimaailma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Vähä symppis kirjotus :) Tosi hyvälla tavalla oot kirjottanut :)
    Michaela
    www.thelookblock2.blogspot.fi

    VastaaPoista