Sivut

lauantai 6. heinäkuuta 2013

leireilyä ja ostoksia !

Moi kaikki lukijat ja te muut jotka käytte kattomassa mun blogii :) Mulla on ollu aika rankka viikko..oon nimittäin ollu Kempeleellä Oulun lähellä pesis leirillä. Siel oli ihana viikko ihanan joukkueen kanssa :) Sieltä mullei oo oikeen kuvia kun kameraakaa ei ollu mukana mutta ostokisista laitan hiukan kuvia :) Meillä meni pelit ihan ok... 5 voittoa ja 5 häviötä...meillä oli vasta Maanantaina eka peli, joten lähettiin sinne vasta sunnuntai aamuna seiskalta. Sit olin Tiistain ja keskiviikon kipeenä ja pelasin särkylääkkeen voimalla... Torstaina oli sitte 2 pelii ja päättäjäiset ja sitten vielä disko :) Siel Diskos oli ihan sika mahtava tunnelma. Meki siel vaa hypittiin iha hulluna..:D Mutta eikai mulla sitte muuta täs nyt näitä ostoksia ja anteeks ku tää postaus oli näi lyhyt (:

Tätä en ostanu vain sain mummolta


6.90 e Lumene kuorintavoide

6.95e Nivea kosteusvoide

10.50e BB-voide (peite)

2.95e 4 kpl meikkisieniä

7.95 e  toppi

29.95 e juoksuhousut

1.95 e 3 kpl tälläsiä rusetti pompuloita 2 valkoista 1 leopardi kuvioinen

9.95 e pusero

7.90e nyppimet



Siinä oli ne ostokset ja tosiaan käytiin Zeppeliinissä. Siellä kävimme muunmuassa H&M:ssä, Lindexissä, Prismassa, Kappahlissa ja jossain muissa kaupoissa. Tähän loppuun vielä kuva meijän joukkueesta..Kuvasta puuttuu toki pari. :(





by : Veera

3 kommenttia:

  1. oon seuraillu tätä sun blogia jo jonku aikaa ja nyt vasta älysin et pelaat pesistä :D ja miten musta jotenki tuntuu et oisin nähny sut siel kempelees ku olin siellä itekki :D nii et misä joukkuees pelaat ja oot muuten tosi kaunis!:)

    VastaaPoista
  2. aijjaa :DDDD Pelaan kauhajoen karhun joukkuees! ja kiitos !

    VastaaPoista
  3. Kivan oloinen blogi! :> tausta nyt on massaa kun se on bloggerin oma, sekä kuvat sais olla isompia! mutta muuten tosi jees <:

    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista